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Produkte zum Begriff Applications:

Computer Applications
Computer Applications

Computer Applications , 38th CCF Conference of Computer Applications, CCF NCCA 2023, Suzhou, China, July 16¿20, 2023, Proceedings, Part I , Studium & Erwachsenenbildung > Fachbücher, Lernen & Nachschlagen

Preis: 59.79 € | Versand*: 0 €
Computer Applications
Computer Applications

Computer Applications , 38th CCF Conference of Computer Applications, CCF NCCA 2023, Suzhou, China, July 16¿20, 2023, Proceedings, Part II , Studium & Erwachsenenbildung > Fachbücher, Lernen & Nachschlagen

Preis: 59.79 € | Versand*: 0 €
Computer Applications  Kartoniert (TB)
Computer Applications Kartoniert (TB)

The two-volume set CCIS 1959 and 1960 constitutes the refereed post-conference proceedings of the 38th CCF National Conference on Computer Applications CCF NCCA 2023 held in Suzhou China during July 16-20 2023. The 39 revised full papers presented in these proceedings were carefully reviewed and selected from 197 submissions. The papers are organized in the following topical sections: Volume I: Artificial intelligence and application. Volume II: Data science and technology; pattern recognition and machine learning; network communication and security; frontier and comprehensive applications.

Preis: 74.89 € | Versand*: 0.00 €
Computer Applications  Kartoniert (TB)
Computer Applications Kartoniert (TB)

The two-volume set CCIS 1959 and 1960 constitutes the refereed post-conference proceedings of the 38th CCF National Conference on Computer Applications CCF NCCA 2023 held in Suzhou China during July 16-20 2023. The 39 revised full papers presented in these proceedings were carefully reviewed and selected from 197 submissions. The papers are organized in the following topical sections: Volume I: Artificial intelligence and application. Volume II: Data science and technology; pattern recognition and machine learning; network communication and security; frontier and comprehensive applications.

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Was ist die nachfolgende Technologie für HTML Applications (HTA)?

Die nachfolgende Technologie für HTML Applications (HTA) ist die Progressive Web App (PWA). PWAs sind Webanwendungen, die sich wie...

Die nachfolgende Technologie für HTML Applications (HTA) ist die Progressive Web App (PWA). PWAs sind Webanwendungen, die sich wie native Apps verhalten und auf verschiedenen Plattformen und Geräten funktionieren. Sie bieten eine bessere Benutzererfahrung und können offline verwendet werden.

Quelle: KI generiert von FAQ.de

Wie kann ich OOP (Objektorientierte Programmierung) mit VBA (Visual Basic for Applications) umsetzen?

Um OOP mit VBA umzusetzen, kannst du Klassen erstellen, die Eigenschaften und Methoden enthalten. Du kannst dann Objekte dieser Kl...

Um OOP mit VBA umzusetzen, kannst du Klassen erstellen, die Eigenschaften und Methoden enthalten. Du kannst dann Objekte dieser Klassen erstellen und auf ihre Eigenschaften und Methoden zugreifen. Du kannst auch Vererbung verwenden, um Klassen zu erweitern und gemeinsame Eigenschaften und Methoden zu erben.

Quelle: KI generiert von FAQ.de

Welche verschiedenen Arten von Anwendungen (Applications) gibt es und wie werden sie in verschiedenen Branchen und Bereichen eingesetzt?

Es gibt verschiedene Arten von Anwendungen, darunter Unternehmensanwendungen, die in Unternehmen zur Verwaltung von Prozessen, Dat...

Es gibt verschiedene Arten von Anwendungen, darunter Unternehmensanwendungen, die in Unternehmen zur Verwaltung von Prozessen, Daten und Ressourcen eingesetzt werden. Mobile Anwendungen werden in verschiedenen Branchen wie Einzelhandel, Gesundheitswesen und Bildung eingesetzt, um Kunden zu erreichen und Dienstleistungen anzubieten. In der Finanzbranche werden Anwendungen für Bankwesen und Zahlungsabwicklung eingesetzt, um Transaktionen zu verarbeiten und Kunden zu unterstützen. Darüber hinaus gibt es auch spezialisierte Anwendungen wie CAD-Software in der Fertigungsindustrie und medizinische Bildgebung in der Gesundheitsbranche, die für spezifische Zwecke entwickelt wurden.

Quelle: KI generiert von FAQ.de

In welchen Bereichen werden Anwendungen (Applications) am häufigsten eingesetzt und wie beeinflussen sie die Arbeitsweise in den Bereichen Technologie, Gesundheitswesen, Bildung und Unterhaltung?

Anwendungen werden am häufigsten in den Bereichen Technologie, Gesundheitswesen, Bildung und Unterhaltung eingesetzt. In der Techn...

Anwendungen werden am häufigsten in den Bereichen Technologie, Gesundheitswesen, Bildung und Unterhaltung eingesetzt. In der Technologiebranche ermöglichen Anwendungen effizientere Arbeitsabläufe und die Entwicklung neuer Produkte. Im Gesundheitswesen verbessern Anwendungen die Patientenversorgung und ermöglichen den Zugang zu medizinischen Informationen. In der Bildung unterstützen Anwendungen das Lernen und bieten interaktive Lernmöglichkeiten. Im Bereich Unterhaltung bieten Anwendungen vielfältige Unterhaltungsmöglichkeiten und ermöglichen den Zugang zu Musik, Filmen und Spielen.

Quelle: KI generiert von FAQ.de
Computer Science for Game Development and Game Development for Computer Science
Computer Science for Game Development and Game Development for Computer Science

Computer Science for Game Development and Game Development for Computer Science , Computer games have their basis in mainframe computers from the 1960s. Their spread among people came after the arrival of small (8-bit) home computers. In the beginning, their development was influenced by both the technical and program resources of these computers. These games usually form the first level of communication between a human and a computer. This situation is particularly striking for games on modern computers, game consoles, or smartphones. This book discusses modern approaches, procedures, and algorithms as well as devices in the field of computer game development, with a focus on both the influence of computer science on the development of computer games and the impact of computer games on the development of computer science. Among other things, the book explores virtual reality technologies and visualization, game cores (engines) and platforms, genres, formalizations, correct object-procedural graphic design, trends in interfaces and computer-player interaction, and the development of computer games. , Bücher > Bücher & Zeitschriften

Preis: 142.63 € | Versand*: 0 €
Computer Networks, Architecture and Applications
Computer Networks, Architecture and Applications

Computer Networks, Architecture and Applications , Proceedings of the IFIP TC6 conference 1994 , Bücher > Bücher & Zeitschriften , Auflage: 1995, Erscheinungsjahr: 19950331, Produktform: Leinen, Beilage: HC runder Rücken kaschiert, Titel der Reihe: IFIP Advances in Information and Communication Technology##, Redaktion: Jain, B. N.~Raghavan, R. V., Auflage/Ausgabe: 1995, Seitenzahl/Blattzahl: 388, Keyword: IEEE80; QualityofService; QualityofService(QoS); code; communication; router, Fachkategorie: Elektronik~Netzwerk-Hardware~Systemanalyse und -design~Digitale Signalverarbeitung (DSP), Imprint-Titels: IFIP Advances in Information and Communication Technology, Warengruppe: HC/Mechanik/Akustik, Text Sprache: eng, UNSPSC: 49019900, Warenverzeichnis für die Außenhandelsstatistik: 49019900, Länge: 241, Breite: 160, Höhe: 26, Gewicht: 746, Produktform: Gebunden, Genre: Importe, Genre: Importe, Katalog: Gesamtkatalog, Katalog: Internationale Lagertitel, Katalog: internationale Titel, Katalog: Lagerartikel, Book on Demand, ausgew. Medienartikel, Unterkatalog: AK, Unterkatalog: Bücher, Unterkatalog: Hardcover,

Preis: 153.72 € | Versand*: 0 €
Computer Vision Applications  Kartoniert (TB)
Computer Vision Applications Kartoniert (TB)

This book constitutes the refereed proceedings of the third Workshop on Computer Vision Applications WCVA 2018 held in Conjunction with ICVGIP 2018 in Hyderabad India in December 2018. The 10 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 32 submissions. The papers focus on computer vision; industrial applications; medical applications; and social applications.

Preis: 53.49 € | Versand*: 0.00 €
Game Theory And Applications  Kartoniert (TB)
Game Theory And Applications Kartoniert (TB)

This volume constitutes the refereed post-conference proceedings of the 3rd Joint China-Dutch Workshop on Game Theory and Applications and the 7th China Meeting on Game Theory and Applications GTA 2016 held in Fuzhou China in November 2016. The 25 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 60 full paper submissions. They deal with a broad range of topics in the areas of non-cooperative and cooperative games non-cooperative and cooperative games under uncertainty and their applications.

Preis: 53.49 € | Versand*: 0.00 €

Was bedeutet diese Fehlermeldung bei meinem Sims 4 Spiel? Es kann nicht gestartet werden: Applications/The Sims 4.app/Contents/Data/Client/Thumbnails/DeltaBG1.

Diese Fehlermeldung deutet darauf hin, dass eine Datei namens "DeltaBG1" in deinem Sims 4 Spiel fehlt oder beschädigt ist. Dies kö...

Diese Fehlermeldung deutet darauf hin, dass eine Datei namens "DeltaBG1" in deinem Sims 4 Spiel fehlt oder beschädigt ist. Dies könnte dazu führen, dass das Spiel nicht gestartet werden kann. Du könntest versuchen, das Spiel zu reparieren oder die fehlende Datei neu zu installieren, um das Problem zu beheben.

Quelle: KI generiert von FAQ.de
Handbook of Computer Game Studies
Handbook of Computer Game Studies

Handbook of Computer Game Studies , A broad treatment of computer and video games from a wide range of perspectives, including cognitive science and artificial intelligence, psychology, history, film and theater, cultural studies, and philosophy. New media students, teachers, and professionals have long needed a comprehensive scholarly treatment of digital games that deals with the history, design, reception, and aesthetics of games along with their social and cultural context. The Handbook of Computer Game Studies fills this need with a definitive look at the subject from a broad range of perspectives. Contributors come from cognitive science and artificial intelligence, developmental, social, and clinical psychology, history, film, theater, and literary studies, cultural studies, and philosophy as well as game design and development. The text includes both scholarly articles and journalism from such well-known voices as Douglas Rushkoff, Sherry Turkle, Henry Jenkins, Katie Salen, Eric Zimmerman, and others. Part I considers the "prehistory" of computer games (including slot machines and pinball machines), the development of computer games themselves, and the future of mobile gaming. The chapters in part II describe game development from the designer's point of view, including the design of play elements, an analysis of screenwriting, and game-based learning. Part III reviews empirical research on the psychological effects of computer games, and includes a discussion of the use of computer games in clinical and educational settings. Part IV considers the aesthetics of games in comparison to film and literature, and part V discusses the effect of computer games on cultural identity, including gender and ethnicity. Finally, part VI looks at the relation of computer games to social behavior, considering, among other matters, the inadequacy of laboratory experiments linking games and aggression and the different modes of participation in computer game culture. , Bücher > Bücher & Zeitschriften

Preis: 46.41 € | Versand*: 0 €
Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications
Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications

This book constitutes the refereed proceedings of the 16th International Joint Conference on Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications, VISIGRAPP 2021, held as a virtual event, February 8¿10, 2021. The 16 full papers presented in this volume were carefully reviewed and selected from 371 submissions. The purpose of VISIGRAPP is to bring together researchers and practitioners interested in both theoretical advances and applications of computer vision, computer graphics and information visualization. VISIGRAPP is composed of four co-located conferences, each specialized in at least one of the aforementioned main knowledge areas, namely GRAPP, IVAPP, HUCAPP and VISAPP. The contributions were organized in topical sections as follows: Computer Graphics Theory and Applications; Human Computer Interaction Theory and Applications; Information Visualization Theory and Applications; Computer Vision Theory and Applications. , 16th International Joint Conference, VISIGRAPP 2021, Virtual Event, February 8¿10, 2021, Revised Selected Papers , Studium & Erwachsenenbildung > Fachbücher, Lernen & Nachschlagen

Preis: 68.03 € | Versand*: 0 €
Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications
Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications

Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications , 17th International Joint Conference, VISIGRAPP 2022, Virtual Event, February 6¿8, 2022, Revised Selected Papers , Studium & Erwachsenenbildung > Fachbücher, Lernen & Nachschlagen

Preis: 63.91 € | Versand*: 0 €
Perspectives on Social Welfare Applications' Optimization and Enhanced Computer Applications
Perspectives on Social Welfare Applications' Optimization and Enhanced Computer Applications

Perspectives on Social Welfare Applications' Optimization and Enhanced Computer Applications , Bücher > Bücher & Zeitschriften

Preis: 279.72 € | Versand*: 0 €

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